Smått ändrade planer

Hann se mina serier =)
Top model var okej, men det bästa är ju när de ska klippas osv, tror det ska vara det nästa vecka :D

Orkar inte riktigt dra på en film nu..
Hamnade i telefon med S istället, en lååång stund.
Men det är en dag imorgon också, får se vad den bjuder på.
Med tanke på att jag fortfarande har feber så blir den nog inte så aktiv.
Ska försöka att inte hamna med instuderingsfrågorna..inte på en lördag.

Haha, ja jag sa ju att jag skulle envisas att bli klar, vilket jag snart är.
Men är lite osäker på om jag gjort rätt.

På söndag blir det iallafall att åka hem till min älskade farmor =)
Blir säkert bjuden på mat, hon ska alltid försöka göda mig :P
Försöka träffa I och pappa också..förhoppningsvis så mår jag bättre då.

Måndag: ledig..ska fixa lite "ärenden" och har även klipptid..helt sjukt att det redan gått 11 veckor sen jag satt där senast :O

Nu ska jag iallafall kika runt lite här..med tanke på sömnbristen,febern och allt pluggande idag så tror jag inte att jag kommer kunna hålla mig vaken spec. länge till :)

L


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0