Skolan

Blev inte så mycket av läsandet i boken, lite svårt när man inte riktigt vet vad man läser inför.
Hade lite ångest också eftersom jag antecknar det jag behöver lära mig, men idag skulle man anteckna och någon annan också.

Men åt mat och kikade runt lite, gjorde mig iordning och drog sen iväg.
På bussen satt jag bredvid en kille som hade en liten valp..
Klart jag var tvungen att mysa..hjärtat smälte som glass i solsken..nästan så man började gråta så söt som den var :P

Iallafall så hade jag tur ..behövde inte anteckna speciellt mycket.
Blev indelade i grupper där vi hade fått instuderingsfrågor att svara på.
Gick ganska bra tycker jag, klart att vi hade något fel..
Men jag hamnade i en situation där en tjej sa emot min kunskap totalt..hon blev nästan arg där ett tag.
Hon var helt hundra på att kusiner inte får gifta sig..men det kan de faktiskt.
Vi hade familjerätt som sagt :)

Ska försöka att varva ner lite innan sängdags =)

Har fått ännu ondare i halsen :/ men hoppas på att kunna jobba imorgon.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0