Plugg, plugg & mys

Oj vad tiden rullar iväg !
Suttit med arvsrätten och jag ger nog upp snart.
Har den svåraste frågan kvar och just nu känns det som att jag inte riktigt vet vad jag skriver.

Sista frågan är nämligen så att jag ska göra en bodelning efter en persons bortgång.
Så sitter här med alla hans tillgångar och ska dela ut det till fru & barn.
Det låter kanske lätt?
Det är intressant, men lite svårt när man inte är såpass påläst som man önskat, i samband med sömnbrist och feber.
Sen har läraren såklart krånglat till det genom att en är misstänkt för mord, en har flera hundra tusen kr i skulder osv osv :'( haha
Men envis som jag är så ska jag lösa det idag..! Om jag så ska sitta hela natten, haha :D

Men nu blir det en paus ! Måste handla hem lite gott och nödvändigt, även laga lite mat =)
Kanske se på Ugly betty och säsongspremiären av Top model :D




Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0