Onsdag

Äntligen !
Hostan har gått över till rethosta..vilket oftast är det sista "steget" innan det försvinner :)
Inte lika förkyld som igår och idag är jag faktiskt feberfri ..hittills iallafall.

Jag är pigg iallafall och funderade på om man skulle träna lite ..
Slutar säkert med att jag är död efter uppvärmningen :P
Blir nog bara en promenad, det räcker nog =P

Fick instuderingsfrågorna igår som jag nämnde..utan att låta dum eller något..
Men de verkar faktiskt vara väldigt roliga , haha !
Får göras någon dag..inte idag, eftersom det är Familjerätt som ska pluggas idag.
Läsa lite i civilrätten och lagboken :)
Vilket är roligare än det låter ! Men intresset behövs för att tycka det :P

Ja, som ni märker..är hemma idag.
Men idag har jag saker som ska göras, så det blir inte lika tråkigt att vara sjuk.
Ska först titta på veckans avsnitt av The City innan pluggandet sätter igång.

Hej sålänge ! :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0