Onsdag

Då hade man en liten paus =) skönt.
Ska göra mig i ordning om en liten stund, men sitter så skönt här i soffan.

Åkte iallafall och jobbade imorse..gick bra och det var ganska lugnt =)
Så söta de små liven =)...stannade en extra halvtimme också.

Drog mig hemåt, handlade lite gott på vägen hem och satte mig sen ner för att plugga lite.
Ligger lite back, men det ska nog ordnas =) Kommer att komma ikapp såklart.

Efter en stund blev det tröttsamt..hade lite svårt att koncentrera mig, så drog på mig kläder och ut på en liten promenad.
Sen lite armträning..ville inte skippa träningen helt idag också.

Så nu sitter man här och ska hoppa in i duschen strax, försöka hinna äta nåt litet och sen dra på föreläsning.
Veckans ämne: Straffrätt .


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0