Onsdag

Godmorgon på er !
Skulle faktiskt ha jobbat idag, men de ringde och sa att de hade ordnat upp så de behövde ingen vikarie idag.
Vf hade bara jobb där man slutar mellan halv fyra-halv fem, vilket jag inte kan.
Senast 3 måste jag sluta på onsdagar så att jag hinner fixa innan skolan :)

Har precis kommit in från en promenad i det fina snövädret =)
Ska ta och träna lite till senare så att jag kommer igång lite.
Ska även läsa lite i civilrätten, har mycket kvar av den :/

Skola ikväll sen, lite ångest över att lämna in arvsrätten, men vi får se hur det går..

I helgen har I födelsedagsfest, får se om jag droppar förbi den en stund =)
S kommer hit i helgen också, jippi !
På lördagen ska vi ses en stund på dagen iallafall, hälsa på pappas hund Eddie :P

Inget sälen nästa vecka heller, stackars S har massor i skolan då och jag skulle behöva jobba.
Men nu är det iallafall bestämt att den 5e april blir det karlstad och förmodligen sälen hela veckan efter !
Mys ! ;)

Nu ska jag kika runt lite och sen blir det lite plugg.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0