Myskväll again

Fan..konstigt att man inte är större än vad man är.
"Pluggfikar" nästan alla veckodagar och sen på helgen slår man på stort.
Även om jag kanske inte väger mer så borde mina värden vara dåliga med all skit man stoppar i sig?
Haha men på sjukhuset fick jag beröm för att de nästan var ideala (skryter) :P
Love the magic :D
Synd att jag väger för lite för att ge blod..mitt blod kan ju ges till alla !
En till bra sak är att jag slipper myggbett :P inte dugligt för de små monstrena ;)
Dock kan jag bara ta emot blod från min egen blodgrupp :/

Nog om sånt.
Ska snart iväg och handla lite "matsäck" till morgondagen, lite gott till ikväll och även till kvällens middag.
Haha är sugen på spaghetti och köttfärssås :S men det blir nog tacos :)

Tidigt i säng sen så att man är pigg och skarpt till provet :D
Wish me luck..I'm gonna need it.
Får skylla mig själv för att jag inte direkt pluggat inför det.
Försökt hela dagen..men men..

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0