Måndag

Idag är man uppe tidigt även om det inte ska jobbas...
Har lite att göra och tänka på idag, vilket jag inte riktigt kan dela med mig om här.
Förutom det ska jag faktiskt träna idag.
Mamma masserade upp det som S också försökt massera upp.
Så idag känns det lite i ryggen kan jag säga..så jag får försöka träna lite mer rygg.

Ska även försöka hinna se på förra veckans Grey's och Private Practice.
Desperate Housewives har man också..varför börjar jag se på alla dessa serier?
Jag kan inte sluta se, utan måste se klart..samma sak med filmer.
Men nu har The L word slutat iallafall..en serie mindre :P
Fast har lovat att börja se Entourage..haha älskar att vara nörd :P

Nej..har lite att fixa med nu :D
Det ska nog gå bra.

Det skiner ju inte direkt om dig heller.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0