Måndag

Hej igen =)

Kom hem för ett tag sen och har hunnit äta lite lunch och diskat..

Drog upp på stan och klippte mig hos H, hon är så duktig !
Det var bara hon och jag i hela salongen, som blivit så himla snygg nu !
Men sen kom en annan tjej som klippt mig, som precis kommit hem från New York.
Lite avis blev man väl, men de hade tydligen inte varit så "turistvänliga" och folk verkade vara ganska sura och upptagna nu när finanskrisen härjar.
Iallafall så blev det inte så mycket till klippning, mitt hår har blivit så fräscht nu när jag klippte bort det.
Färgade i lite ljusare färger inför våren och det blev jättefint :)

Ringt Vf också och fixat mer ledigt och sådär ..borde inte vara ledig så mycket mer eftersom jag varit sjuk men wth :P
Men när jag ska till sjukhuset är det ett måste nästan att vara ledig.

Ska poppa lite musik nu och titta på veckans Desperate :)
Börjar gå mot säsongsavslutning nu..i nästan alla serier :/

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0