Lördag

Ja ni..känns ganska onödigt att uppdatera en sån här dag när det knappt händer någonting.

Det som blev till en stor diskussion igår, verkar ha lagt sig nu och det kommer nog att bli bra.
Tack vare mig och S ..haha ! :D

Handlade såklart med lite gott hem när jag var och handlade.
Måste försöka lära mig att gå förbi hyllorna med allt gott, utan att det följer med något.
Men alla vet ju att jag är en riktig godisråtta, vilket konstigt nog inte syns :S

Kikat mest på Tv och gosat med Chelsie och Akilles :)
Myskväll helt enkelt .

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jaa asså det är verkligne ingen melodifestivallåt, varken låten, hon, hennes kläder, rörelser osv. men jag har på något sätt ändå fastnat ;)



HAha jag är inte speciellt nyttig.. inte någon dag i veckan tror jag ;) Men man lever ju bara en gång! Ett bra motto. Hehehe.

2009-03-07 @ 23:15:40
URL: http://isabeeelj.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0