Lördag i Karlstad

Hallå hallå =)
Hittat lite dötid här så att jag kan uppdatera lite så man slipper skriva så mycket imorgon :P
Tvungen att kika in på bloggkoll också, så det inte blir så många att kika in på.

Var framme i Karlstad igår eftermiddag, tog bussen ut till S och blev mött av henne och vovvarna =)
Hängde av mig grejerna, fikade lite och gick ut på promenad.
På kvällen lagade vi supergod mat och svullade framför tvn och pratade en massa.

Tog lite sovmorgon, tog sen en promenad ut i skogen där jag var figurant("sökobjekt") för  S's hund Mistys sökträning =P
Hon var så duktig så !
Sen gjorde vi oss iordning här och drog upp på stan :)
Fikade, kikade runt och åt sen supergod sallad som vi fick kombinera ihop själva.
Sen tog vi en lite längre promenad och handlade lite gott till ikväll.
Sen vi kom in så har vi bara legat i soffan och slöat och pratat lite..

Ska käka lite mackor nu och dricka blåbärssmoothie, muums =)

Ikväll ska vi käka rabarberpaj och kika på Robinson..spännande !
Innan jag åker hem imorgon ska vi ta en promenad och ska haka på S när hon öppnar på Bianco, där hon extrajobbar.
VIP för en stund kan man säga att jag blir..prova lite skor innan folket snor de :P
Var inne där och tjuvkikade idag..hittade supersnygga, lite högre men ändå bekväma skor.
Jag som har ont i knän och fotleder kan inte har vilka klackar som helst :/

Nej..mackor som sagt.
Puss

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0