Lördag

Tjooho =)
Kom precis hem från en riktigt mysdag !

Satt imorse, lite halvt nyvaken i pyjamas och tittade lite på 2½ men.
Då ringer farmor och säger att de ändå kan hämta upp mig när de var i närheten, så det var bara att komma ut till parkeringen om 5-10 min..haha.
Men oj vad snabbt jag blev klar, hann sminka mig,klä på mig och borsta tänderna på det och fick ändå stå och vänta lite innan de kom :P
Satt då hos farmor och käkade lite lunch, sen kom S & C så åkte vi hem till pappa för att hälsa på valpen.
Riktig liten goding det där..S's Misty fick visa honom hur duktig man kan vara.
Lillebror ,som är så liten jämfört med oss två storasyskon, har blivit en riktig liten djävul nu när han har konkurrens i uppmärksamhet. Bra att han får lära sig att dela med sig lite, att han inte är i centrum jämt.

Efter det blev det mat hos farmor, underbart gott !
Promenad med S och hundarna efter att vi köpt med oss lite gott hem.
Sen blev det Melodifestivalen, säger ingenting om det..gillade inte någon låt som deltog så..

Blev lite Karlstad/Sälen planering..för jävla fint !
Nepp nu ska jag hoppa ner i sängen..ont i ryggen sen S masserade den..pinsamt hur stel jag är.
Det där får vi allt styra upp !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0