Kladdig och kittlig

Har inte varit speciellt hungrig idag, inte förens jag satte mig på cykeln.
Hade inte speciellt mycket kraft till att cykla fort, men har som tur inte alls långt dit.
Behövde inte vänta så länge innan de ropade upp mitt namn.

Iallafall så gjorde de ett ultraljud, lite skämmigt när de kom vid revbenen, jag är löjligt kittlig !
Haha, men iallfall skulle de se om cystan på levern var kvar som de upptäckte när jag var inlagd.
& Japp...den lilla jäkeln var kvar..vuxit lite också, så de skulle kolla med kirurgen som skickat dit mig.
Han som var sååå snygg ! Så får väl provsvar om ett tag..

Har svullat lite och kikat på en massa avsnitt av 2½ Men..
Ska tvätta lite nu och sen åka och handla =)

Imorgon ska jag jobba hela dagen, så kikar väl in här och skriver några rader på kvällen, när jag kommit hem.

Puss

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0