Inte så jobbigt ändå..

Då kom man hem igen :)
Åh så fint det snöade ute.. :) så fint så.

Vi gjorde oss iordning och så tog vi oss ut..tittade på jacka, men hittade ingen direkt.
Får kolla mer någon annan gång.
Sen gick vi en snabbisrunda inne på marieberg..åååh Lagerhaus ! ääntligen är den här ! :D
Käkade mat och sen tröttnade jag..inte alls på humör.
Så vi handlade lite smått som behövdes bara och sen drog vi och solade istället.
Orkade inte ligga kvar hela tiden..blev för varmt och hostade hela tiden.
Imorgon blir det nog att vara hemma igen..känner mig inte helt hundra alltså.
Skitsur blir jag..för den lilla rundan på 4 timmar tog mycket energi på lilla mig :/

Så ska lägga mig i sängen nu och läsa boken som jag köpte.
Skulle köpa Graaf's bok...men det blev denna istället:

l


Åh..kan inte alla de datumen jag längtar till ske nu !?
Datum i varje månad fram till september vad jag vet nu...skynda skynda :P
Är så ivrig nu när jag bestämt mig..eller nu när jag vet.
Kan inte allting bara flyta på nu? :D
Håller verkligen tummarna nu (= Finally !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0