Inspiration?

Snacka om att jag inte gjort nåågonting vettigt..
Eftersom jag haft feber idag så blir det väl att vara hemma imorgon..fan fan fan.
Men jag vill bli helt frisk..inte mer sjuk av att jag börjar stressa runt för "tidigt"..
Ska ringa "jobbet" imorgon och prata lite med de...gillar inte att göra det dock.
De andra två bloggarna..ja..en av de läste jag från början till nu och helt plötsligt får man en helt annan vinkel.
Visst ..de lever sitt liv i två skilda städer och går på olika skolor.
Men nu verkar det fortfarande stressigt, men i mer...acceptabell dos :P
Den här personen verkar ta allt som det kommer medan den andra verkar ganska..överambitiös.

Skitsamma..nu har man iaf inte lika mycket ångest över vad jag vill längre.
Nu kan man fundera lite lugnare.

Ska snart förflytta mig till sängen och fortsätta läsa i boken.
Imorgon kan man iaf göra lite mer nytta om jag fortfarande är sjuk, nämligen plugga.
Ska bli kul att komma iväg på föreläsningen imorgon..
Även fått instuderingsfrågor som ska vara inne nästa vecka.
Ska försöka att inte sitta med de på tisdagskvällen eller onsdagsförmiddagen

Blää..förkylning..tacka vet jag Otrivin nässpray :D haha. Mentol ska det vara..FAN så bra den är :D
Speciellt när man är väldigt täppt..och som jag..som lätt drabbas av öroninflammation.

Nej..borsta tänderna osv nu...
Kram !

Kul att fler tittar in förresten :) Hope you'll stay !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0