Home at last !

Då har man kommit hem igen :P
Sitter och pratar med S och käkar lite fruktcocktail med glass :)

Åkte iallafall hem till farmor&farfar..och frasse..haha :)
Farmor och jag satt och pratade i flera timmar, hon är så go !
Hon lagade mat och jag hade gissat rätt !
Det blev potatisgratäng,fläskfilé och kantarellsås..så jävla gott !
Fin sallad också med honungsmelon i..muuums.
Man blir allt bra bortskämd när man kommer hem till henne.
Det räckte inte bara med supergod mat, utan efterätt också...magen skrek verkligen stopp! efter det :P

Efter det blev det en tur till pappa och en massa bus med lillebror.
Han kan prata ihjäl en och han ska kramas och pussas med syster =)
- Du !? Vet du ? Jag tycker om att gosa med dig för jag tycker faktiskt om dig.
Goa unge !

Valp har de köpt också..en liten plutt ! Lillebror är superglad, haha :)



Visst är han söt ! :)



När jag pratat klart med S så blir det sängen med Sanningen om diamanter..


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0