Hemma igen :/

Lite tråkigt är det allt att vara hemma igen..
Åter till den gamla vardagen igen.
Men inte så jävla illa ändå, ska tillbaka om 2 veckor igen och då jäklar är man borta en hel vecka.

Vi tog en liten snabbispromenad imorse..det småsnöade i Karlstad också, men inte så tätt som här.
Sen var S tvungen att dra till jobbet, så jag hakade på och provade skor medan hon fixade inför öppning.
Hittade ett par fina skor som jag allt tror att jag ska paxa såhär lagom till löning.
Gick och handlade lite gott att ha på hemresan och som S kunde ha att smaska på där bakom kassan ;)

Kom iallafall hem för ett tag sen, ska strax äta mat och titta på fredagens serier som jag sparat undan =)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0