Fredag

Godmorgon !

Just nu är jag inte alls på humör för den dagen jag hade planerat att ha.
Vaknade mitt i natten av olika anledningar...låg vaken ett bra tag innan jag kunde somna om.
En av anledningar var..hög feber !? Igen..vad trött jag blir.
Lite "glädje" fick man trots det iaf... tack :) Saknar.

Ingen stadsrunda idag iallafall..kanske senare isåfall.
Går omkring här hemma som en gammal tant..sjuk, igen och magont.
Letat ihjäl mig efter min dosa till internetbanken, så att jag kan betala två räkningar.
Letade på ett ställe där jag egentligen inte trodde att den låg..men vips..där var den.

Vad ska göras annars idag då?
Ska plugga, haha.
Får se om det blir stan..
Handla massor av onyttigt och fläska i soffan hela kvällen ! :P

Pratade nyss med min kära mamma :)
Åh..hon har sovit på ishotellet inatt, fan vad häftigt !
Ska verkligen besöka det någon gång i mitt liv ! :P

Blir att kolla runt lite här på datorn först..försöka hitta orken att sitta och plugga..

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0