Det är inte sant

Haha gårdagen var en aning lustig, speciellt på kvällen.
Ja, vad ska man säga?

Iallafall, ledig idag..BRA ! Måste plugga processrätten, kommer inte hinna med det i helgen.
Inte på måndag heller, på tisdagen måste jag börja plugga på straffrätten.
Eller...måste och måste...jag borde.

Tar med mig böckerna ut på balkongen idag igen..fan vad härligt.
Lite kallare idag så får ta på mig en varmare tröja eller filt.
Lite glass&fruktcocktail på det..åh så gott..vad hade man gjort utan laktostabletter? :P


Förresten så vaknade jag med en svullen körtel i halsen..IGEN.

Gör väääldigt ont när jag sväljer, nu får det vara nog. Tänker inte bli sjuk ! IGEN !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0