1 Mars

Ny månad med nya tag och händelser :)
Det kommer bli kul att se hur denna månad slutar..bla kommer man ta ett steg mot en del av sin framtid.
Fan vad spännande :P

Hostar typ upp mina lungor ..så har det känts i natt iallafall.
Att andas är inte det lättaste just nu.
Just nu har man ingen feber iallafall..så nu måste kroppen få tillbaka sina krafter :)
Får känna efter under dagen om man har krafter till att jobba imorgon.var ju småsjuk hela förra månaden så det blev inte så mycket till att jobba.
Så nu får jag snart bli frisk så att man kan jobba sina sista månader(troligtvist) inom barnomsorgen.

Får se om inte min kära mamma kan hjälpa mig att tvätta ikväll..vet inte om jag orkar springa så mycket till tvättstugan.
Skulle sitta fint med tacos ikväll..men om jag har aptit till det får vi se.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0