090317

Oj vad dagarna går, helt underbart =)
Brukar ju gå sakta när man har saker som väntar, men tycker inte att det gör det nu !

Närsomhelst blir jag upphämtad av mamma, ska ge henne lite av mitt goda sällskap när det ska handlas :P
Har bestämt att det ska ätas tacos ikväll..fy fan vad gott !

Tittat på serierna nu..och det känns som att One tree hill slutar väldigt snart :/
Tur att man har boxarna så att man kan se det , all over again.

Iallafall så skäms jag lite för min lathet..inte riktigt pluggat in processrätten än, men detta är det första ämnet som faktiskt känns riktigt tråkigt.

Dags att dra nu..är riktigt hungrig också..aldrig bra att handla när man är hungrig :P

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0