090309

Först och främst.
GRATTIS I , hoppas din 21årsdag  blir en bra födelsedag.
Massor av kärlek och pussar till dig vännen :)

Godmorgon..här sitter jag och har varit uppe en bra stund trots att det är min lediga dag :/
Har klipptid om en stund så det ska bli första stoppet på stan :) Fixa lite andra saker också, inge viktigt.

Idag hämtas Eddie..pappas och deras lilla voffsing.
Alla i släkten har minst ett husdjur..hund/hundar, katt/katter & travhästar... fiskar? tror jag...haha.
En riktig djurvänlig släkt =) Bästa släkten ! :P
Om Akilles inte var en sån liten bitch så skulle jag säkert också skaffa mig en.
Men det är knappt att hon gillar Chelsie så , de två söta får räcka :)

Mamma kommer hem ikväll också, kommer säkert få höra en massa skoj.
Hon har tydligen haft skitkul :D

Nej..nu blir det spm sagt stan..med tanke på gårdagens väder trodde jag att snön skulle försvunnit.
Men icke :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0