090304

Försöker att läsa i civilrätten, haha..men det känns som att jag läser bara för läsandets skull.
Får se efter föreläsningen om jag inte har lite mer intresse då..svårt att veta vad man ska läsa när man inte vet hur föreläsningen ser ut.

Tog en promenad förut iallafall..kändes i benen att man inte varit speciellt aktiv.
Hostade och hostade, men till slut gav jag faktiskt upp och gick hem igen.
Men det blev en bit iallafall, haha..alltid något.

Tittade på The City och tog en låång dusch =)
Ska läsa lite mer i boken och lite bloggar :)

Kommentarer
Postat av: Isabel

Taack! Hehe men du kan väl tatuera in isabel iaf, vore ju himla gulligt av dig ;) hehehe.



Jaa man ska inte ta beslut för snabbt så man ångrar sig utan känna efter ordentligt.

Hoppas du haft en bra dag! Du är så duktig som pluggar och sådär. Tänk om jag också vore det! :)



Pussss

2009-03-04 @ 21:16:45
URL: http://isabeeelj.blogg.se/

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0