Vilken tur att jag är trött.

Sommarstugan var verkligen lååångt åt helvete..jag trodde att jag firade midsommar mitt i ingenstans, men det var fasen centralt jämfört med vart jag spenderat dagen. Även där ute sken solen och vi satt och solade nere vid sjön och tittade när hennes ena hund badade och hade så kul, hennes andra doppar bara tassarna :P

Sen grillade vi mat och satt och pratade =) Riktigt mysigt !
Hela vägen dit och hem så läste jag i boken och fortsatte när jag kom hem.

Nu har vi handlar och ställt ut cyklarna..vi båda ska cykla till jobbet imorgon.
Jag har kanske 5-10 min med cykel till veckans jobbställe.
Fy fan för att gå upp om 8 timmar..vilket betyder att jag verkligen måste gå och lägga mig..NU
Jag är, som tur är, väldigt trött...och det ska bli riktigt skönt att få lägga huvudet på kudden.

Vet inte riktigt när jag slutar imorgon..men blir väl runt 2 :P
Dock kommer jag att få ta en lång rast ..(haha fatta att jag har rast vid 8-9 ?). Jag måste ta blodprover inför min dag på sjukhuset på tisdag, får inte glömma att ta med mig min kallelse dit.
Ska bli skönt att få tisdagen överstökad faktiskt.

Nej nu måste jag i säng..annars är jag nog inte så trevlig imorgon...

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0