Underbar dag

Åh, så härligt med sommar ! Det har varit och kommer tydligen att vara lika fint resten av veckan ! :D

Imorse när jag vaknade så kändes det som om jag aldrig ens gått och lagt mig. Mamma hade tydligen vaknat flera gånger av att jag hade satt mig upp och hojtat, pratat massor i sömnen och hållt på. Jag måste ha drömt om gårdagen, men jag kommer inte ihåg.

Jag var alldeles för trött igår för att äta. Så när jag hade hoppat på cykeln så kände jag hur mina ben bad om mer energi.
Som jag nämnt så är jag fortfarande lite svullen vid revbenen och det ömmar lite när jag sträcker på mig osv.
Kännts som om jag ska svimma hela förmiddagen, så efter många klagomål från kollegor så skickade de hem mig redan vid 10,ändå är det halvdag. De sa att jag såg ut som ett lik, så de sa att jag säkert ändå inte skulle vara till så mycket hjälp.

La mig i soffan, åt lite och läste i boken. Igår började jag på andra boken och har beställt hem de två andra =)
Somnade en stund också, hihi. Nattens sömn kan nog inte ha varit så mycket att ha.

Tagit bort mitt stora plåster nu, så att jag kan sitta ute på balkongen utan att få en stor vit fyrkant :P
Där under gömde det sig 4 stickhål och istället för svullnad, så buktar det inåt som en stor grop. Eller så är revbenen mer svullet än jag trodde :S Nåja...


Nu blir det solen och boken =) Kanske skära sig lite melon :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0