Tristess

Det är redan torsdag ! Åh, vad skönt !

Sitter och har ätit frukost framför Djurpolisen :) Usch ! Jag som redan är lite tvär idag.

Stör mig så på folk som inte kan stå för att de gjort fel eller kunnat sköta saken lite snyggare.
Utan skyller på den andra parten..mm för det är så jobbigt att säga förlåt eller så.

Ska plocka undan lite, då det kommer några gubbar och ska göra ren i ventilationen. Gå och handla lite åt mamma som ligger i sängen och är sjuk. Haha det följer väl med en godisbit till mig, skulle jag tro ;)
Fick skylla mig själv igår som tänkte "äsch, ska bara äta lite glass" när jag inte tog en tablett innan. För fasen vilken magknip jag hade ! Men skyll mig själv ;D


I don't know why you stayed in my head. It was something about you.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0