Trettonde juni

Goddagens ! =)

Vaknade ganska tidigt idag med tanke på hur sent jag la mig igår.
Det började bli ljust när jag slöt ögonen.
Men jag fastnade framför musik och massor av internetsidor som jag av någon anledning klickat in mig på.

Startade dagen med god frukost och lite TV.
Sen gjorde jag och mamma oss iordning och drog ut till NetonNet. Skitbra att lagershopen kommit hit, de har allt och de har oftast det bästa priset. Både kameran och datorn är köpta där. Jag sitter alltid och kollar på prisjakt.nu och jämför produkter och priser. Suveränt !

Mamma skulle ha en sodastream nu när hon börjat dricka bubbelvatten, hon gillar inte kranvatten speciellt mycket. Så nu tjänar hon ju ganska mycket pengar på att använda sodastreamern istället för att köpa bubbelvatten i affären var och varannan dag.

Själv köpte jag The sims 3, men den funkade inte på min lilla dator. Så vi fick koppla in den stationära. Fy fan vad sladdar ! Vad man uppskattar sin bärbara helt plötsligt ;D
Handlade lite annat till min bärbara också :)

Nu ska jag spela Sims, sjukt roligt ! Bara att skapa en person är ju ett nöje. Speciellt i detta då det finns många fler alternativ osv. Så nu vet ni vart jag sitter och nördar ;)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0