Torsdag

Hallå där i sommarvärmen !

Imorse gick det mycket bättre att gå upp och jag fick tillochmed vänta på min ena kollega så hon kunde komma och öppna åt mig.
Efter frukostrasten gick tiden rätt fort och plötsligt skulle jag gå hem :P
Lite trist att man missar så mycket av soltimmarna..men det kommer det att vara värt när lönen kommer.

Ska lägga mig i soffan en stund och titta igenom min filmklubbstidning och sedan kommer jag väl att läsa de sista kapitlen i boken =)
Känns inte så jättekul att få vänta på de andra två böckerna, men kanske lika bra att få komma tillbaka till verkligheten igen ;)

Revbenen är fortfarande lite ömma så att ligga på mage och sola går inte så bra än. Vill inte sola framsidan för mycket, ser så tokigt ut ju :P Min näsa kommer bli alldeles för röd och magen kommer bli alldeles för brun.

Får värma lite kinamat och hoppa ner i soffan. Kanske borde ta en powernap också, eftersom jag inte får mina 8 timmars sömn på nätterna. Det är rätt svårt att försöka sova 9 på kvällen, för mig iallafall.. :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0