Torsdag 4/6

Har tittat klart på alla The O.C - avsnitt nu..har aldrig sett den sista säsongen, men nu är det gjort. Det är inte den bästa serien, men men.

Ska ta på lite musik nu och höja volymen så gott det går på min lilla söta dator.
Ska städa hela lägenheten, åka och köpa fika och blommor till mamma så hon blir glad.
Det är faktiskt hennes födelsedag idag :D GRAATTIS Mams <3 !!!

Hon har redan fått en liten present av mig, men tänkte även överraska henne med ett nystädat hem och gott att fika. Tänk så hon blir glad. Inte så fint väder som förra året, då jag hade dukat balkongen med jordgubbar,melon, glass med varma bär.
Hennes andra present får hon välja själv faktiskt, tänkte att hon skulle få biljetter till Bounce (hääääftigt!), men de turnerar inte i Sverige förens ...nästa år..så om hon vill vänta så länge så får hon det, jag vet att hon verkligen vill se de. Vi skulle ha sett de i våras, men det dök upp saker hela tiden så det blev inte att jag fick iväg henne på det.

Men nu måste jag börja göra det fint här hemma :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0