Tisdagen

Jag bestämde mig som sagt för att åka till skolan.. Dock lite sent så jag hann inte riktigt åka till pappa direkt efteråt.
Det slutade regna precis när jag gick ut mot bussen, haha. Vilken tur man kan ha ibland =)
På skolan visste jag inte exakt vart jag skulle.. så gick upp till akademin och möttes av en korridor som upplevdes att vara ca en mil lång. Jaha..vart är mina papper? Frågade mig runt och plötsligt dök min klasskompis S upp så att jag kunde fråga henne :)

Var lite spänd på att läsa kommentarerna, men visste att de inte kunde vara så farliga eftersom jag fått full poäng.
Men...alltså...HAHAHAHA ..
En kommentar på sista sidan, typ "mycket bra redovisat och mycket genomtänka synpunkter" och sen mina poäng. Jaha? Var det allt? Läste igenom pappret och försökte hitta någon punkt som måste varit fel..

Japp..där var det..ett överflödigt ord..ordet "". Haha klart att man blev grymt stolt, men hade faktiskt högre förväntningar på responsen, men mina poäng får väl säga allt :D Vågar dock inte bli för säker i tentans resultat, det kan faktiskt ha gått dåligt på den.. Jag får hjärnsläpp i pressade och stressade situationer..ibland.

Mötte upp mamma på hennes jobb och följde med henne ut till Marieberg där hon skulle hämta ut lillebrors studentplakat, HAHA ! sjuuukt fin ! Jag fick ju två ;) men men..Köpte med mig hem en balconettebh och tre par trosor..sånt har man aldrig för mycket av ;D Dock är det som en skattjakt att hitta min bhstorlek i butik..H&M har bara den på nätet..ibland.

Efter det släpptes jag av hos pappa. Tajmade lite dåligt då lillebror skulle sova, men han var allt vaken en liten stund till..allt för sin syster :) Han är så go och mysig, säger mycket roliga grejer..toker :P

Men nu är jag trött och ska hoppa i säng och läsa lite i boken.
Vi får hålla tummarna för Liman imorgon då hon ska tävla. Conchen kom trea på Solvalla i söndags förresten, inför Elitloppspubliken och allt ! Inte dåligt inte :D Men imorgon är det pappas häst :)


Godnatt !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0