Ta-hand-om-mig-dag.

Dagen går mot sitt slut och det gillar vi !
Imorgon ska det tydligen bli varmt och härligt ute och kvällen ska spenderas med min pido :)

Satt här och lyssnade på musik och försökte inbilla mig själv att jag var pigg och glad.
Tog en kort promenad, men insåg snabbt att det inte skulle gå så bra. Trycket i bröstet ökade och jag blir så skraj när jag inte kan andas fullt ut.

Så jag återvände snabbt hem och hoppade ner i badkaret som var fyllt med varmt vatten och badoljor :D
Det var inte illa kan jag säga !
Avslutade med ansiktsmask,hårinpackning och skrubb.
Känner mig riktigt fräsch !

Sen kom mamma hem och vi åkte iväg och storhandlade !

Sen dess har det tittats på TV och nu sitter jag återigen och lyssnar på min musik !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0