Snart är jag där..

Om en liten stund ska jag iväg till sjukhuset. Det ska inte bli särskilt kul..
Försöker glömma bort att magen kurrar och att jag är törstig.
Kl är halv 9 snart och det är redan 21 grader och jag får ligga inomhus :/
Hoppas att de släpper mig tidigare så att jag kan få ligga lite i solen..jag vet inte hur jag kommer må efteråt så jag har ingen aning om vad jag kommer vilja då iof.

Tagit med mig lite yoghurt och så, eftersom jag förhoppningsvis kommer att få äta när de är klara.
Tog med New Moon- boken, När jag hör din röst. Eftersom jag läste ut första igår ;) Det är inte många böcker jag läst ut på knappt tre dagar..Da Vinci-koden läste jag också ut fort :P

Nej nu ska kläder tas på och sådär..
Wish me luck :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0