Onsdag

Försökte logga in imorse, men det gick inte så bra, så jag får väl försöka nu istället.

Hade en härlig morgon med solen som sken, musik i högtalarna och god frukost :)
Gjorde mig sen iordning, gick ut i solen och mötte upp I.

Vi tog en runda på stan och kikade lite.
Hittade ett par skor som jag tyckte mycket om, men får sova på saken :)
Köpte iallafall en klänning, två linnen och två sjalar.
Men sjalarna har fransar på som jag tänkte ta bort. Gillade att de var lite sådär barnsligt söta, eller hur man ska säga :P

Sen gick vi och åt och hade det trevligt. Förutom att en sjuuukt jobbig 3-försäljare hade terroriserat oss lite och förstört vårt pepp. Tog ett tag innan vi blev av med honom...tjat, tjat och tjat.

Nu ska jag varva ner lite och få bort huvudvärken, men jag får skylla mig själv som inte har i linserna.
Ikväll blir det promenad med kusin S som är i stan, ååh vad mysigt :)

 

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0