..och så kom regnet

När kommer solen tillbaka?  Det skulle jag gärna vilja veta !

Hur har ni haft det idag ?

Själv tog  jag min promenad, städade lite och dunkade med min musik. Eller ja, det är svårt att ha för hög musik på min lilla dator. Får ta och inhandla högtalare till den :)

Fick brev från sjukhuset, ingenting jag väntade på. Ska in dagen innan biopsin och ta blodprover, fy !
Men det är inte förens efter midsommar. Undra vad man ska hitta på då förresten?!
Det var år och dar sen känns det som, sen jag festade till senast. Where are those days?

Iallafall så har jag inte haft någon feber idag, men hostar och har mig. Mamma kom hem från jobbet för ett tag sen och var alldeles pipig..har tydligen smittat henne. Så nu ligger hon här i soffan och frossar och tar all plats :P
Men jag ska ändå göra gröt nu och hoppa in i duschen, sen blir det TV och även läggdags så småningom.

Where did you go?

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0