Ni hittar mig i soffan.

Det var tal om att köra på ikväll igen, men det vägrar jag !

Mitt infekterade skavsår är inte så mysigt och ont gör det, märkena i pannan, bakis, sömnlös och träningsvärk. Haha det säger mig bara en sak ..stanna hemma i soffan med en film och en feeet påse med godis :P

Ska försöka halta iväg på mina trötta ben till affären bara.
Det kommer bli att lägga sig tidigt ikväll känner jag..för nu sitter jag verkligen och gäspar och är allt annat än pigg.
Men visst är man glad för det !? Det var gårdagen värd.

Eftersom jag ska upp kl.5 på måndag, så kan jag lika gärna somna tidigt ikväll..behöver ju göra det imorgon med.

Ska samla krafterna och ta mig ut...
Skiter i att jag är osminkad, trött och skadad med skabbiga kläder och rufsigt hår. Det är så sköönt ! Haha.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0