Näst sista torsdagen i juni

Dagen innan midsommar =)
Ska försöka att peppa lite inför imorgon ! Det ska ju inte bli kanonväder, men inte så illa så att man ska klaga !
Idag är det dock spöregn ute, vad trött man är på den synen nu !

Var så sjukt trött igår som jag nämnde. Tror att det var för att jag inte hade haft linser i, sen tog jag i de under promenaden och sen satt jag här vid datorn fast ögonen redan var trötta. Så det var bara mitt egna fel.
Det innebar såklart att jag sovit som en stock ! Hörde inte ens när mamma drog till jobbet, vilket jag alltid vaknar av.

Så idag blir det lugnt. Är beredd på en sömnlös natt imorgon så får väl försöka samla upp lite krafter ;P

Sen så väntar jag fortfarande på mitt tentaresultat ! De får inte ta mer än tre veckor på sig att rätta den och imorgon är det tre veckor. Hmm..typiskt typiskt.

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0