Måndag och ännu en ny vecka

Japp då var det dags för en vecka med jobb.

Tog mig en sovmorgon imorse och skulle börja halv 9-9 idag, det var riktigt skönt. Men nej det skulle visst krånglas så fick kuta till bussen och sitta på den och trumma med fingrarna. Haha där var det översvämning och gubbarna stog och sög upp allt vatten. Jaja..måndag som sagt :P
Men det krångliga får lösa sig.

Drog över till farbror och klappade på Liman och de andra fina och duktiga hästarna =) Åkte sen till farmor och fikade lite och nu är jag hemma igen :) Så dagen slutade bra till slut.

Ska läsa lite i boken och käka lite.
Fick ingen AVI på böckerna idag :/ Men tur då att jag inte är helt lost på engelska. Känner mig lite duktig faktiskt :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0