Måndag

Godmorgon gott folk !

Börjar med att be om ursäkt för allt klagande som pågått här ett tag nu.
Jag ska försöka att hålla det borta härifrån ;D

Ny vecka då ! Vad trevligt !
Idag blir det ganska lugnt, idag igen. Men ska försöka ta mig ut på en kort promenad. Tänkte egentligen ta en långpromenad, men vet inte om jag vågar det eftersom jag fortfarande har ont i bröstkorgen idag.
Men en liten får det bli, så att jag inte tynar bort här hemma ;D

Någon gång den här veckan ska tentamensresultatet ha kommit ut, de får nämligen inte ta längre än tre veckor på sig att rätta och komma ut med resultat. Som jag tidigare nämnt så har väntan på resultatet gjort att jag mer och mer tror på att jag inte klarat mig.

Imorgon ska det tydligen bli soligt och fint här i Örebro. Då ska jag och I ha en riktigt trevlig kväll, som gamla tider ;)
Tror att jag sover kvar där om bussen slutat att gå. Så blir det nog en lunch med henne på onsdagen =)

Sen är det ju midsommar ! Trevligt väder förväntar man sig ju inte, men jag vet inte vad som sker den kvällen än.
Har ett alternativ som verkar supertrevligt, men jag är så reserverad inför övernattning där jag inte känner igen mig.
Jag vet, kanske är lite töntigt? haha

Nu ska det bli lite frukost. Efter min lilla promenad så blir det att ta ett bad.
Där ska det smetas på med ansiktsmask och sånt där härligt :)
Kanske droppar i lite tallbarrsolja, hahaha ! Ja jag vet, men det är sjukt bra om man är stel eller har värkande muskler.
I mitt fall för bröstkorgen.
Dock luktar man verkligen tallbarr ett bra tag efteråt, men jag ska ju ingenstans :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0