Lördag

Hallå där ! =)

Det blev att jag drog på Twilight och Australia..igen :) Efter det var jag så trött att jag gick och la mig i sängen och tittade på¨någon dokumentär om Michael Jackson. Sen somnade jag ganska fort.

Jag vaknade väldigt tidigt imorse och ville inte sova för länge så att det blir jobbigt att gå upp igen sen på måndag =)
Har suttit ute i solen för det mesta av förmiddagen. Jag har ju ännu inte fått tredje och fjärde Twilight-böckerna så jag tog ut datorn på balkongen och läser de på engelska på internet istället =)
Där kan man sen också läsa de delar av femman som släppts.

Men först ska jag ta en tur hem till min farmor som inte mår så bra så jag och mamma ska handla åt henne och sånt där :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0