Läsa?Sova?

Skulle ha dragit ut på landet igen och hälsat på S och hennes pojkvän i hans sommarstuga, men det blev inställt för att det regnade där ute i ingenmansland :P
Så mamma följde med stackars mig och handlade godis och dricka =) Drog på Twilight och nu blev jag sugen på att läsa boken. Har inte riktigt fastnat i Nicole Richies bok, även om den är bra.

Boken har jag hört ska vara riktigt bra, så den kommer nog kunna hålla mig vid liv. Men kommer nog somna rätt så snart..för nu har jag varit vaken ett bra tag, men det känns som om jag faktiskt har sovit..jag kan inte minnas när jag gick från onykter till nykter :S

Nej...borsta tänderna..och hoppa i min MJUKA och sköna säng :P Jag ska aldrig underskatta komfort i möbler..ALDRIG !


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0