Hosta på gång?

Om jag hade legat på armen inatt så borde bröstkorgen slutat att göra ont vid det här laget.
Men med tiden har det istället blivit värre och numera är det jobbigt att andas.
Har försökt med voltarentablett, voltarensalva och linement. Verkar inte gå så bra.

Spelade sims en stund och har försökt att orka städa och fixa.
Lagade tacos och åt sen jordgubbar som mamma hade köpt med sig hem, fruktansvärt gott !

Ligger nu här i soffan och tittar på Bones =)
Sen blir det nog tidigt i säng för mig.

Förhoppningsvis är det inte så att bröstsmärtan har att göra med att jag har ont i halsen. Sånt har jag ingen lust med nu.
Imorgon ska en långpromenad tas och sen får vi se vad som sker :)

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0