Hemma igen

Visst var det kul att fira lillebrors student, men jag var inte alls pigg eller så.
Vi gick där i den kalla och starka vinden och försöka lokalisera honom. Fan vad folk det var ! Såg ingenting, men som tur var så hittade han oss väldigt snabbt =) Jag fick såklart äran(?) att ta de flesta korten med min fina kamera, men de andra tog såklart också. Han drog upp på stan, men vi andra stannade hos pappa och fixade iordning lite. Han tog en jäkla tid på sig där. Vilken tur då att jag inte följde med, hade aldrig klarat stan med folket och vädret med feber och lite kläder.

Det bjöds på fin buffé och en supergod tårta, full med goda och somriga bär på och annat gott.
Han var så fin också, min kära bror :)
Min andra lillebror, var lite svartis på all uppmärksamhet, så han blir lite jobbig i sånna här sammanhang :/ Tyvärr.

Efter ett bra tag så kände jag att det var dags att åka hem. Jag är helt slut ! Har tagit ännu en värktablett och ska gå iväg till affären och köpa lite gott att ha mellan snytningarna, nässprayen och feberkänningar.

Vill inte lägga ut så mycket familjebilder här..men dagens finaste bild kan ni få.

Min fina lillebror som älskade hockey redan då. Pappa jobbade på Vinterstadion och de stora hockeygrabbarna där hade galler på sina hjälmar. Så han snodde min cykelkorg och sprang runt med :D Haha ! GRATTIS gubben !


En av gästernas hund..Om man nu kan kalla det en hund? 10 mån gammal och ändå liten för sin ras. Hon var väl en 10-15 cm hög, hahaha ! Ögonen var stora och ploppa nästan ut och tungan hängde utanför ganska ofta så hon tappade tänder och inte kunde placera den eller något sånt där. Hon var sjukt söt ! Men så jävla liten..alldeles för liten !
Tur att hennes matte var bra med henne och inte hade henne som en accessoar eller så :P
Kaxig var hon också :P


Klänningen jag hade på mig. Blev dock strumpbyxor och en cardigan över.
Men på slutet gick jag även runt med en stor och fet tröja :/

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0