Första dagen gick bra

Nu är jag hemma från min första dag, detta år, på sommarjobbet. Jag har ju jobbat där sen första sommarlovet på gymnasiet, så det är inte så mycket att lära sig, utan bara nytt folk som man träffar.
Det har ju varit helt underbart väder hela dagen, men nu kom jag hem och då gick den såklart i moln.
Får hoppas att den hittar en liten lucka snart så att jag kan sätta mig där ute.

Skönt som satan att ha jobbat 7 timmar och ändå redan vara hemma. Visst var man trött när man väl kom till jobbet, men när solen lyste så var det nästan svårare att sova än att hålla sig vaken.
På frukostrasten drog jag iväg till vårdcentralen, trodde att det skulle gå fort men det var förvånansvärt mycket folk. Men när det väl blev min tur så tog de bara två rör med blod och sen var det klart :)

Nu när jag väl satt mig ner så kom tröttheten ikapp, så det blir att lägga mig och läsa/titta på TV i soffan och sen eventuellt sätta mig i solen på balkongen.

Ikväll blir det brakmiddag :P Får varken äta eller dricka efter midnatt ju, så får mula i mig mat och dricka vatten så att jag klarar mig utan frukost imorgon. De flesta vet ju hur tjurig jag kan bli utan frukost :P

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0