Firat mamma

När jag städat färdigt så drog jag ner til affären och köpte lite fika =) Hade även fått en avi, så passade på att hämta ut mitt paket. Visar bilder på kläderna imorgon. Tog en sväng förbi floristen och köpte ett bukett också. Dukade fram allt och mamma blev superduperglad ! :D

Sen tog vi en runda och handlade lite till imorgon då vi ska baka och inför söndagen då det kommer förbi lite folk för att gratta henne.

Bjöd henne på mat på Pizza Hut, grymt gott och jag mådde nästan illa när vi gick därifrån.
Nu sitter jag och tittar på Desperate Housewives säsongsavslutning..har inte sett det än, hatar när det slutar spännande ! Har inte sett Gossip girls eller One tree hills heller :P

När det är slut så blir det nog sängen. Har huvudvärk och varit täppt i näsan och förkyld hela dagen, usch usch usch ! Börjat få ont i halsen också. Det var ett tag sen jag var sjuk, så det är väl dags nu då :P

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0