Finally ! :)

Alla mina kollegor skulle visst sluta tidigare idag så det var bara att sluta jag med då.
Så fick sluta 1 :P Haha riktigt sköönt !

Läste ju ut boken igår och har fortf inte fått den tredje så nu vet jag inte hur jag ska göra, haha är helt inne.
Ändå gillade jag inte filmen när jag såg den första gången..men nu när jag sett den fler ggr så växte den lite och med hjälp av boken ser man den nu på ett helt annat sätt.

Hela dagen har det varit om Michael Jackson på radion och de har spelat hans låtar.
Visst är det trist och så, men jag är inte riktigt ett fan och är lite i fel generation. Men det är ju tråkigt när folk dör vare sig man känner de eller ej så.. Han är en legend och ingen kommer nog att nå upp till hans försäljningssiffror.

Nu ska jag till affären och köpa lite gott till ikväll..Det blir nog film =)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0