En väldigt lyckad midsommar !

Haha ja vart ska man börja?

Vi åkte ut åt helvete, mitt i ingenstans ! Där väntade ett stort hus och inga grannar ! Helt perfekt !
Vi startade lite lugnt, redan vid...2? Satt och snackade lite, fixade iordning allt och grillade korv. Solen sken och det var så varmt och skönt ! Dock lite moln ibland och vind, men det bortser jag ifrån !
I och Sb hade styrt upp 7-kamp, killar mot tjejerna, och det var riktigt kul ! Vi tjejer vann ! Wooho ! :D

Emellan allt detta dracks det, pratades det och skrattades en hel del. Sen grillade vi och åt supergod mat :)
Det blev lite kallt där på kvällen så alla gick in och där dunkades det musik,dansades och spelades kortspel.
Då kom regnet, men det hade ingen något emot :)

Sen någonstans på natten..2 kanske? haha då hade vi liksom festat till i 12 timmar. Nej då ska alla iväg till närmaste grannen och bada i hans pool som var uppvärmd och inglasad. Alla brudar utom en bangade när det väl gällde.
Jag visste nästan att jag inte skulle det...jag är så mesig när det gäller att bada :P

Under badtillfället var det enda tillfället på hela dagen då saker gick lite tokigt. Blev lite tjaffs och folk ramlade och skadade sig.
Sen blev det lite efterfest och sen hamnade väl vi alla där alla hittade en sovplats.
Jag ställde upp och sällskapade en tjej på nedervåningen..på liggunderlag och i sovsäck. Fy fan så illa jag sov.
Att man var väldigt onykter hjälpte inte ! Hela kroppen värkte efter alla lekar, allt dansade och härj :P

Så vid 10 imorse kände jag att " nej, jag måste få sova någonting !", så lägger mig i en soffa jag hittade i vardagsrummet...men då kommer I och ruskar på mig och vill att jag ska upp :( Haha tack gumman ;P

Så nu är jag lagom övertrött ! Men kan ju inte gå och lägga mig nu liksom...

 

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0