En trevlig kväll =)

Då var man hemma från en riktigt trevlig kväll med min fina I.
Satt hos henne först, drack en drink och pratade lite.
Sen mötte vi upp P på stan som hakade på oss och käkade.

Det var FÖR längesen jag träffade P. Vi umgicks i princip varje dag där ett tag, så synd att det inte blivit så på senaste tiden. Hon hade roliga saker att berätta och jag är glad för hennes skull :)
Ska försöka träffas henne lite mer, tycker jag !

I, hon är mitt knas hon ;D Denna kväll behövdes och fler får det bli.

Vi åt goda och riktigt maffiga hamburgare och drack god cider.Jg åt, som vanligt, inte upp allt.
Måste bli bättre på att äta allt på tallriken, får arbeta bort den dåliga vanan att lämna kvar.
Tog sällskap med I hem iallafall och där står min mams och väntar. Hon är ju för söt som plockar upp lilla mig med skavsår och allt.

Nu sitter jag här och fixar lite. Ska gå och lägga mig nu innan jag somnar sittandes här.
Sov bara 5 timmar inatt och jag måste ha mina 8 timmar, annars blir jag helt bakom flötet :P

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0