En riktigt seg måndag

Förkylningen har bättrats på, men hostan är värre. Både körtlar och halsmandlar har svullnat upp lite och bröstet gör ont när jag hostar. Haft tur som inte haft feber, men under promenaden kände jag mig helt slut även om den var i lugn takt. Den hade stigit när jag kom hem igen och stannat kvar sen dess.

La mig då i soffan och drog på Australia igen och jag var lika inne i den även nu. Haha jag vet att Hugh är typ lika gammal som mina föräldrar med GOSH så het ;D

Ska försöka få i mig lite att äta och sen lägga mig i sängen och titta på X-men, tänkte titta på alla fyra nu när jag ändå bara är hemma och mår dåligt.


Åh om jag kunde bli frisk så att jag kan börja träna och röra på mig igen. Nu jobbar jag inte heller och ingen skola , så nu är det extra viktigt att få göra det. Hur det blir med sommarjobbet vet jag inte..det har blivit lite krångel där, tyvärr.


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0