En grå söndag

Ännu en grå dag här i junimånaden..

Idag händer det inte så mycket, det ska städas och fixas här hemma. Men först lite Sims 3 :P
Har sjukt ont i bröstkorgen ! Kan vara för att jag legat på mage inatt och legat med armet under bröstkorgen.
Får hoppas att det går över snart, känns jobbigt att andas, vilket är lite läskigt.
Halsen har börjat göra ont igen, men får hoppas att det går över det med !

Läste också att Stina-Lee är gravid. Gratulationer till henne ! :)
Jag har läst hennes blogg rätt länge faktiskt.

På tal om graviditet och gratulationer så måste jag även säga Grattis till min gamla klasskompis E som fick en liten tjej förra veckan. En riktig liten sötnos :)


Men nu blir det sims innan mitt fix tar sin början :)


Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0