Du gamla, du fria !

Då var det Sveriges nationaldag ! Tyvärr ska dagen inte direkt firas. Är fortfarande förkyld, halsen kittlar och febern stiger och sjunker. Jag ska vila för det mesta..sen får vi se om jag har orken att dra ut ikväll. Mamma och jag ska baka cupcakes inför morgondagens födelsedagsbesök.

Sitter och tittar på Steve Irwin (krokodiljägaren) om hans arbete på Australia Zoo. Hans dotter är så söt och modig !
Innan det så visade de MTV Movie Awards, haha. Twilight drog ju hem de flesta vinsterna..Alla ska hela tiden kommentera hur snygg Robert Pattinson är, men jag tycker inte alls att han ser bra ut. Cam Gigandet är fan så mycket hetare, han var ju även med i The O.C som jag nyss tittat klart på. Sjukt synd att han inte är med i den andra Twilight-filmen :(



Cam is hot !

Kommentarer

Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0